pcq


WNĘTRZE


.
Konstruktorzy TERRACAN-a postarali się, aby zdolności terenowe auta nie zostały osiagnięte kosztem komfortu jazdy w mieście. Zapewniaja, że wibracje zewnętrzne i pochodzace od podzespołów nadwozia zostały prawie wyeliminowane. Zastosowano wstawki (z odpornej na wysoka temperaturę pianki) w słupki i 12 innych strategicznych pod względem hałasu, miejsc karoserii.

Hałas pochodzacy z silnika zredukowano dzięki wielowarstwowej tablicy rozdzielczej i izolacji dachu i przednich błotników. Płynna i bezszumowa jazdę zapewniaja antywibracyjne maty w podłodze i wnęki tylnych kół wygłuszone specjalnym materiałem pochłaniajacym dźwięki.

Jak napisano tu już wiele razy - auto jest pojemne, wygodnie zajmuja w nim miejsce 4 osoby. Piata siedzaca z tyłu na rozkładanym podłokietniku - ma dość niewygodnie.

Pod względem wyposażenia wystepowały DWIE  wersje różniace się nieznacznie niektórymi elementami wnetrza: Ex oraz Jx / Vx



modele



Wersja przed liftingiem (I generacja z lat 1999-2003)

 

 

Wersje Excharakteryzowały się

  • klimatyzacja manualna
  • antena radia umieszczona na prawym blotniku
  • brak sterowania w kierownicy radiem i tempomatem
  • tapicerki tylko materiałowe
  • sterowanie napędami reczne (przełacznik trzypozycyjny)

 



Wersje JXcharakteryzowały się

  • klimatyzacjaautomatycznawnętrze jx
  • antena radia wbudowana w tylna szybę (
    auta z 2001-2002 standardowo przykręcona do prawego, przedniego błotnika
    )
  • w I generacji tempomat raczej spotykany sporadycznie (był w opcji, niewiele osób go wybieralo) 
  • w egzemplarzach na rynki dalekowschodnie - sterowanie radia w kierownicy (rarytas na naszym rynku)
  • w opcji mozliwość zamówienia skórzanej tapicerki (często wybierany dodatek)
  • w opcji trzeci rzad foteli (bardzo rzadko spotynane)
  • sterowanie napędami automatyczne (przełacznik dwupozycyjny)
  • w opcji radio ze zmieniarka w bagażniku - sporadyczne
  • w opcji drewniane okładziny deski rozdzielczej - dosyc powszechne


Wersje VX

  • tylko silniki 3.5 V6 DOHC
  • tylko najbogatsze wyposażenie jak w serii Jx


W Polsce dostepne były wyłacznie Jx-y , w trzech wersjach Basic, Midle i High, 
W Niemczech i innych krajach zachodnich - GL (Ex) i GLS (Jx). 

  • egezmplarze z rodzimego rynku posiadaja bardzo często firmowe odbiorniki radiowe z kieszenia na CD i kasetę.
  • auta sprowadzane - zwykle radia nieorginalne






Wersja po liftingu (II generacja z lat 2004-2007)

 


Wersje Ex 

  • Wyposażenie bez zmian w porównaniu z poprzednimi wersjami
  • Zmiana koloru plastików z czarnych na jasnoszare
  • Zmiana koloru tapicerek z ciemnych na jasne





 
 

Wersje JX / Vx

  • Zmiana koloru tapicerki - skórzane zamiast czarnych - beżowe lub jasnoszare
  • Zmiana koloru plastików na jasnoszare
  • W standardzie jest juz tempomat
  • Napęd 4x4 w standardzie zamiast automatycznego - reczny trzypozycyjny
  • Dla pasażerów drugiego rzędu siedzeń dodano zapalniczke i uchwyty do kubków w obudowie podłokietnika przednich foteli.
  • Zegary - zmieniona na białe

 

 
Wnetrze - wymiary

Inne dodatki

 
Fotele sterowane ręcznie


Fotele sterowane elektrycznie


Dodatkowe fotele w bagażniku


Kluczyki ze sterowaniem do centralnego zamka


Zmieniarka


kompas


 
 
Wersje dalekowschodnie (w tym Rosja)

 

W ojczyżnie Terracana w Koreii w sprzedazy było o wiele wiecej wersji wyposażeniowych niż w Europie. JX oferowany był w wersji DeLux, Gold, De Lux Gold, z wyposażeniem nie postykanym na naszym rynku:
  • lusterka na prawym zderzaku
  • miekka oslona na zderzaku
  • multimedialnymi odbiornikami radiowymi, sterowanymi przyciskami w kierownicy