autor: mdeja » 23 wrz 2009, 07:14
No więc tak - miejsca przy progach muszę zrobić więcej - oprócz plastików trzeba jeszcze podgiąć dół błotnika - rant - albo podciąć boshem.
Problemem są skoki - koło dochodzi do góry rantu - plastikowego w przednich nadkolach. Z tyłu nie było problemu przy skoku.
Przy tym przednim nadkolu to są możliwe następujące działania zaradcze - obniżenie odbojów, twardsze amortyzatory np B6, podcięcie plastików - ale tym razem musi to już być ładnie zrobione - łukowato a potem pasowałoby do tego dokleić-dospawać dolną część plastika
Czy też body lift. Ale to jest sprawa której wole uniknąć. Buda jest bardzo ciężka i przechyla auto na boki na łukach. Przy bodylifcie tylko się pogorszy.
Co do przyśpieszeń - but przesunął się do góry i nie zaczyna sie od 1800 ale gdzieś 2100. O dziwo da się przyśpieszać na 5 biegu aczkolwiek nie jest to jakiś dynamit. Przy czym widać tu wielką przewagę nad Vitarą. Tam opony o 7 centów większe powodowały całkowitą utratę 5 biegu. Fakt jednak taki że sprawdzałem auto na pusto - bez pasażerów i bagażu.
Felgi - jak chodzi o obcieranie z przodu lepsze zdecydowanie byłyby 7j16 z ET +20 a nie jak mam +13. Tyle że kąt skrętu kół przednich byłby nędzny.