Witam !
Ciekawe co opowiadasz, bo sam byłem u naprawdę specjalistów z diagnostyki wtryskiwaczy i pierwsze co załozyli to menzurki do przelewów i tradycyjnie sprawdzili ile paliwa wraca. Nie sądzę, żeby takie dane uzyskać z elektroniki, ale moge sie mylić. My Ci podpowiadamy jak sami ogarnialismy i to z powodzeniem nasze auta, aby cieszyc się z jazdy. Zrobisz oczywiście jak uważasz, nikt nie zmusza Cię do sotoswania się do naszych rad. Co do dokręcania śrub mocujących to lepiej kup sobie klucz dynamometryczny, bo nowe śruby są wykonane z dziadoskiej stali i łatwo je dokręcić z taką siłą, że później imbus nie da rady odkręcić. Oprócz sprężynek są jeszcze 2 mm baryłki we wtryskach, które łatwo zgubić. A po co Ci ten LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG 500 ML 2666 ? Nigdy nie zdecydowałbym się na zakup wtryskiwacza, nie sprawdzając uprzednio, czy stary nie nada się do regeneracji. Jak nie ogarniasz tematu, to zaprowadz auto do magików od wtrysków i po sprawie, ale naprawdę dobrych.
Pozdrawiam