Witam
dobra... ja sprawdziłem wszystkie te błedy sa związane z układem paliwowym.oprócz ostatniego który dotyczy grzałki w kolektorze dolotowym (u nas nie ma swiec żarowych)
moim zdaniem albo pompa jest słaba i im bardziej sie zagrzeje tym bardziej spada jej cisinienie (zimne auto powinno pracowac ok) albo cos nie tak jest z wtryskami.
robiłeś test na przelew wtryskiwaczy?????- najprostszy i najskuteczniejszy test wtryskiwaczy gdzie odrazu widac które wtryski dają ciała
ponizej masz link do mojego testu który jakis czas temu opublikowałem i tłumaczyłem na forum jak to zrobic
https://www.youtube.com/watch?v=uEvKqQo73rYp.s
jak czujnik temperatury jest walniety to silnik strasznie głosno i twrdo chodzi no i nie ma pełnej mocy.
wiem co pisze bo tez to przerabiałem juz
twój mechanior niech pomierzy ten czujnik bo w serisówce jest napisane przy jakich temperaturach jakie ma miec wrtości oporu w omach na którym pinie
Pozdrawiam
Mateusz