Kolor: Czarny
Silnik: 2,9 CRDi
Skrzynia: automatyczna
Skrzynia rozdzielcza: Automat TOD
Koła: Opony stockowe 255/70R16 na alusach 7J16 i zimówki 265/70R16 na alusach 8J16 (Patrol)
Blokady: fabryczne LSD z tyłu
Wyposażenie: Skóry podgrzewane z przodu, klimatronik, elektryka szyb i lusterek, radio orginał 2 DIN magnet kas. i CD, czujniki cofania (mój montaż 08.2009), hak (w budowie

Przebieg: 125 kkm (chyba rzeczywisty

Pochodzenie: Krajowy (u mnie od 07.2009)
Modyfikacje opis u dołu.
Stan zaraz po kupieniu:
Pierwsze wrażenia:
Auto jak na terenówkę prowadzi się naprawdę rewelacyjnie. Można zasuwać jak autem osobowym. Silnik dynamiczny, automat robi dobrą robotę na asfalcie. Komfortowo i dużo miejsca w środku wręcz nieprzyzwoicie

W terenie zadziwia bardzo dobrą trakcją (LSD

Generalnie auto sprawia wiele radochy i chyba trafiłem niezajeżdzony egzemplarz


Dokonane modyfikacje początkowe:
1. Odkręciłem rury

2. Podkręciłem trochę drążki.
Podprawiłem tym prostym zabiegiem kąt natarcia w istotny sposób:
Stan listopad 2009 r.:
1. Lift jakieś 40 mm na B6 przód a tył na Ironman-ię
2. Założyłem zimówki 265/70R16
Dalsze zmiany:
1. Wyciągarka,
2. Body lift 2,5 cm,
3. Drążki Ironmana
4. Wzmocnienie i skrócenie zderzaka i nadkoli przednich,
5. Stalowe osłony,
6. Podniesienie baku:
Zdjęcia jeszcze na zimówkach 265/70R16. Na lato, asfalt i lajtowy teren zakładam Toyo Open Country 255/70R16 na oryginalne felgi. Przydały by się felgi z mniejszym ET?.
Na razie testuje konfigurację ale chyba bardzo dobrym pomysłem był bodylift te 2,5 cm. Wnęki kół zrobiły się znacznie obszerniejsze, zderzaki i progi są zauważalnie wyżej. Mam nadzieję że 265/75R16 da się upchnąć łatwiej bez konieczności ograniczania skoku koła i przy założonych nadkolach.
Auto dalej prowadzi się dobrze bez nadmiernego wychylania się. Dach mam w końcu na wysokości konkurencji

W 2011 kupiłem w końcu MT-eki BFG KM2 265/75R16;
I uważam że osiągnąłem zamierzony cel. Auto jest dzielne w terenie, dobrze prowadzi się na czarnym. Naprawde uniwersalny wóż dajacy radochę.
Oprócz tych momentów w których trzeba zapłacić za ON

