Mam na imię Krzysiek, pochodzę z Łodzi ale ganiam trochę po Polsce i zagranicy za autami i wszystkim do nich:).
Poza tym studiuję wspaniały kierunek zwany Mechatroniką na PŁ......której mam serdecznie dość

Motoryzacją zaraził mnie ojciec, jak i również miłością do "wynalazków". Ile miałem aut sam już nie wiem........ jestem miłośnikiem Mercedesa i bądź co bądź nietuzinkowej motoryzacji francuskiej.....oraz od niedawna Hyundaia

Z suv-ów jeździłem ML-ami, Xtrailem, Quashqaiem, Trooperem, UAZ-em

Wracając do Terrca, rzadko się go widuje na drodze ale bardzo mi się podobał przód tego auta. Niestety parę lat temu stać mnie nie było na takie przyjemności (lata 2005-2006) bo auto kosztowało spore pieniążki, do tego jak ja, kierowca Mercedesa miałbym zapłacić za jakiegoś koreańca tyle pieniędzy jak porządny Mercedes tyle by kosztował...... cóż człowiek był młody i głupi