Rozwiązaniem dla koła zapasowego jest wykonanie zderzaka tylnego z metalu i doczepienie do tego zderzaka montażu dla koła. Owszem, nie będzie to wygodne z racji odchylania klapy do góry, ale można będzie zmieścic dowolny rozmiar koła.
Jak chodzi o rozmiar koła to ja już mam 31 cali At, po niedużym lifcie, natomiast MT planuje wsadzić nalewki 265/75/16 - wysokości 80 cm czyli 32 cale, tyle że węższe.
Na pewno będzie jakaś kolizja z przegrodą czołową w okolicy chlapaczy przednich i zderzaka przedniego. Zderzak przedni u mnie wypada gdyż idę w metal (tradycja zobowiązuje

. Co z przegrodą przednią to jeszcze nie wiem - na jaką plastykę się zdecyduję. W każdym razie wystrzegam się mocno odsadzonych felg bo one tylko powiekszą problem.
Nie mam TOD więc jakoś się tym nie martwię co piszą - ale co ma być problemem bo nie wiem? Widziałem zdjęcia terków na 33 i 35 cali MT, ale one musiały mieć konkretnego lifta i body lifta.
Tak jak pisałem 31 już troche odebrało dynamiki, ale przynajmniej prędkość autostradowa się poprawiła kosztem hałasu obrotów silnika. Myśle że drobne podkręcenie silnika - łatwe w dieslu, pozwoli jeździć bezstresowo na 32 calach.
Masmo - jeszcze nie masz auta ale w ilości zakładanych wątków już liderujesz

Tylko nie kupuj pipa. Swoją drogą - rozkręciliśmy Irkowi to forum
