Strona 1 z 1
kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

:
25 lis 2016, 16:02
autor: elozielo
siemka,
znalazłem coś takiego - kompletne zawieszenie John Red - olejowe amory + sprężyny....
Czy ktoś coś takiego montował, albo doszedł do wniosku że nie warto bo coś tam...
Dobre rady zawsze w cenie

dokładnie chodzi o coś takiego - mają nawet drążki skrętne w opcji....
http://allegro.pl/zawieszenie-john-red- ... ml#thumb/3Tak się zastanawiam, bo znalazłem jeszcze takie:
http://allegro.pl/zawieszenie-hd-ironma ... 93842.htmlpozdro
darek
Re: kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

:
22 sie 2017, 08:26
autor: adeamus
Witaj
I jak skusiłeś się? jak wrażenia? Też się zastanawiam nad takim zestawem:
http://johnred.co/hyundai-sklep/zawieszenia-terracanPozdrawiam
Adam
Re: kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

:
22 sie 2017, 09:39
autor: elozielo
jeżdżę na nich od listopada - byłem ostatnio (2tyg temu) na wytrząsarkach i nadal mają po 70 i 80 proc, wiec chyba nie uciekło nic ze sprawności (nowe też nie mają 100 proc)...
Ja nie chciałem go zbytnio utwardzać, więc mam bardziej kanapowca niż rajdówkę.
Ale czasem sprawdzam mu skok zawieszenia, wykrzyże (o ile można przy terracanie użyć takiego pojęcia)
generalnie jestem zadowolony - ale ja nie walczę w terenie jak wariat, ani na asfalcie nie wariuje....od tego są gokarty
pozdro
darek
Re: kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

:
22 sie 2017, 13:59
autor: adeamus
Witaj
Chyba się zdecyduję. Brałeś razem z drążkami czy bez?
Ma ktoś może doświadczenia z wymienionymi drążkami? Warto?
Pozdrawiam
Adam
Re: kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

:
22 sie 2017, 15:33
autor: elozielo
zmieniłem tez drążki na te wzmocnione....
a poza tym nie kupuj felg na podstawie katalogu - jeśli byś miał chęć zmieniać na "fajniejsze" stalowe większe - czy tam po prostu inne.
BEZ MIERZENIA PIAST SUWMIARKĄ NIE PODCHODŹ DO TEMATU - nic się nie zgadza.
wg katalogów mamy otwór 110, a tu g...prawda, mamy 105,9-106,1 i też takie felgi można znaleźć....
a jest różnica - bo można sobie krzywdę zrobić, tj swojemu portfelowi.
Chyba że masz tokarkę i sobie wytoczysz pierścienie pod wymiar póżniej (koszt 500-600 zł przy tej średnicy), bo będzie Ci biło przy 80kmh - bardzo , zdecydowanie za bardzo
Re: kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

:
23 sie 2017, 06:52
autor: adeamus
Witam,
No Kolega jasnowidz czy co

Właśnie kupiłem DOTZ DAKAR

Oczywiście 110 - zobaczymy przy montażu. Szczerze mówiąc wolę chyba dać wytoczyć pierścienie standaryzujące rozmiar piasty niż mieć zawsze problem, ale się okaże. Zakup internetowy więc zawsze można odesłać do nadawcy.
Pozdrawiam
Adam
Re: kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

:
22 lis 2017, 13:48
autor: dzekoo
Jak spisują się te felgi z otworem 110? Jakie mają ET? Nie ma problemu z montażem, biciem?
Pozdrawiam
Re: kompletne zawieszenie - unikać tego czy się pochylić

:
22 lis 2017, 17:20
autor: adeamus
Hej
Absolutnie żadnych problemów. Wycentrowane na śrubach, nic nie ociera wszystko OK.
Pozdrawiam
Adam