No dobra.... Zrozumiałem swój błąd i cofam głupie pytanie

Przyjrzałem się rysunkom gdzie pokazane jest, że nasze sworznie przechodzą przez wahacz od góry a nie są przykręcane od spodu. Cholera....
Bo mogłoby być tak pięknie. Sworzeń nakręcany od spodu a pomiędzy wstawić dystans i cała zawiecha przednia ma dłuższy skok, przód by można było wyżej podkręcić i już.
Ale od razu naszła mnie pewna perwersyjna myśl

Czy by nie można było tego sworznia po prostu przykręcić od dołu zamiast przekładać go przez wahacz....?

Górny wahacz poszedłby wtedy wyżej o ten kołnierz. Amortyzator spokojnie tyle nadgoni... Co myślicie?
2.9 CRDi 150KM; BF Goodrich A/T TA KO2 245/75r16; Lift +2"; Lovells +200kg; Bilstein B6
Wcześniej byli:
Mitsubishi Pajero Pinin 2.0GDI
Land Rover Freelander 2.0Td4