Witaj
Mam to za sobą ostatnio

tyle że prawa. Generalnie:
1. Zdejmujesz koło
2. Bierzesz końcówkę i "ręcznie" sprawdzasz która ma luz
3. Na 99% to końcówka przy kole

Parę porad:
1. Nie kupuj z allegro - nie dość, że drogo to piszą, że oryginał a dostajesz CTR warty w intercars 23 złote
2. Jak będziesz rozkręcać to najpierw nakrętka kontrująca potem zabezpieczenie końcówki sworznia

3. Jak stare auto polecam opalarkę - czyni cuda
4. Nakrętka odkręca się w "lewo" - znaczy prawe koło w "lewo" - nie pytaj czy lewe w prawo bo amator ze mnie

5. Jeśli dobrze nie zaznaczysz / wymierzysz starej pozycji nakrętki - zbieżność gwarantowana
6. Jeśli chcesz próbować 5. -> tylko i wyłącznie suwmiarka żadne liczenie gwintu czy inne linijki.
Mi się nie udało zbieżności uniknąć

Pozdrawiam
Adam