Strona 1 z 2

błąd 1 wtrysk

Post: 07 maja 2016, 18:53
autor: saltver
Witam po roku bezproblemowej jazdy znów kłopoty,trzy błędy 1 wtrysk,przepływomierz,czujnik stopu. Przepływów-ka usunięty błąd niepowtarzalny wystarczyło ponaginać blaszki we wtyczce nie było pełnego przejścia,czujnik stop wymieniono na nowy,zostało tylko 1 wtrysk który wybija co 200 km jak by liczyło droge. Mam nową wiązkę elektryczną na wtryski jeszcze nie założona mam nadzieje że to ona daje mi popalić bo była już w tamtym roku łatana.Ale mam pytanie gdzie jeszcze poszukać w elektryce co może powodować ten cholerny błąd. Przepływówka nowa bosh nie kopci jezdzi super ALE wchodzi w awarie.Nie wiem czy mam takie odczucia czy czasami lepiej się wkręca na obroty a czasami gorzej .Może macie jakieś pomysły mam ogarniętego mechanika ze skanerem który nie zdziera ze mnie.Jak oddam wtrysk do regeneracji to bedzie kosztowało ale nie wiadomo czy pomoże -ostateczność.Pozdrawiam Saltver

Re: błąd 1 wtrysk

Post: 07 maja 2016, 21:12
autor: barzuc
Zrób test przelewowy, zobaczysz na szybko czy to elektryka czy sam wtrysk. Koszty regeneracji nie są takie wielkie. W 350 powinieneś dbać radę na oryginalnych częściach (zaworem który najczęściej pada), na zamiennikach EU mniej.

Re: błąd 1 wtrysk

Post: 08 maja 2016, 16:50
autor: saltver
Mam pytanie gdzie kupię części do wtrysków w dobrej cenie.

Re: błąd 1 wtrysk

Post: 08 maja 2016, 19:47
autor: barzuc
Poszukaj m.in. w moich postach dot. regeneracji wtryskow w moim terku - są podane nr części. Zaworek kupowałem na aledrogo (ale nie mogę znaleźć usera) a rozpylacz przez neta w gazparts.

Re: błąd 1 wtrysk

Post: 16 maja 2016, 14:18
autor: saltver
Zaliczyłem totalną załamkę wymieniłem kable chodził jak złoto było to czuć bardzo dobrze się wkręcał.Ale niestety 160 km i tryb awaryjny po skanowaniu wyszło p1543 Brek Swich choć wymieniłem na nowy z Korabsa więc o co chodzi? 0201 inektor cyl 1,p3eo2 no match in data.Proszę o pomoc bo już nie daje rady.Dziś jak jechałem rano do pracy wiedziałem że coś nie tak chodził ale brakowało mu czegoś nie ujechałem 4 km i po jezdzie.Pozdrawiam Saltver

Re: błąd 1 wtrysk

Post: 16 maja 2016, 17:29
autor: saltver
małe pytanie 1 wtrysk to który od rozrządu?

Re: błąd 1 wtrysk

Post: 17 maja 2016, 07:50
autor: barzuc
1 wtrysk to pierwszy cylinder od rozrządu.
Kolejne idą jak zapłon... jeśli dobrze pamiętam to nr wtrysków (patrząc od rozrządu) 1-4-2-3

Co do tego drugiego błędu (no match) - zobacz czy nr seryjny wtrysku (fizyczny) zgadza się z tym, który jest przypisany w tym miejscu w kompie (ECU), jesli nie - popraw, jeśli tak daj znać będziemy się głowić co dalej.

Re: błąd 1 wtrysk

Post: 17 maja 2016, 14:08
autor: saltver
Jutro sprawdzę od wczoraj jeżdżę z laptopem i zauważyłem że błąd, no match ,ma różne numery po skasowaniu inny a po jedzie inny.Po skasowaniu terek smiga do czasu zmiany numerów w kodzie ,następnie jest lekko przymulony po kilku kilometrach błąd break swich -wieksze zamulenie.Po następnych kilometrach błąd inektor-cyl-1 i wchodzi w tryb awaryjny.

Re: błąd 1 wtrysk

Post: 18 maja 2016, 15:01
autor: saltver
numery błedów U1D00 po jezdzie,U1DD8 nie kasowalny oraz U1DC4

Re: błąd 1 wtrysk

Post: 18 maja 2016, 16:02
autor: nizak102
Witaj
Coś chyba źle ci czyta bo wszystkie błędy zaczynają się na literke P np. P0201 czyli błąd pierwszego wtrysku
Pozdrawiam
Mateusz