Strona 1 z 6

Panowe pomocy!

Post: 24 sty 2016, 13:34
autor: Arti
Witam wszystkich.Panowie mam problem..mianowicie..wtryski zregenerowane,pompa zregenerowana,uklad paliwowy wyczyszczony..Auto odebrane od mechanika,wszystko ok a po 400km..ogień ze świateł i...znów tryb awaryjny..zgasilem silnik i wszystko ok po odpaleniu..po czym ponowny but i sytuacja ta sama..Myślicie,że moze być listwa wtryskowa bądź smok do wymiany?pozdrawiam

Re: Panowe pomocy!

Post: 24 sty 2016, 13:41
autor: Rothmans
Dla mnie sprawa oczywista z powrotem do mechanika, gwarancja na usługę musi być i mu mówisz że nie jest tak jak powinno być i tyle

Re: Panowe pomocy!

Post: 24 sty 2016, 13:47
autor: Arti
Wiem,wiem..Tylko auto robione u kumpla a więc przykladal się..tzn.układ czyścil on ale pompę i wtryski zlecił..Myslalem,ze może ktoś miał juz podobnie i udało się naprawić..

Re: Panowe pomocy!

Post: 24 sty 2016, 20:26
autor: Gregol
Czy układ paliwowy wyczyszczony oznacza że zbiornik paliwa też?

Re: Panowe pomocy!

Post: 24 sty 2016, 21:51
autor: Arti
Oczywiście..Ale chyba się juz sprawa wyjasnila..Na początku tej "przygody" z ukladem paliwowym..diagnoza z kompa..3 wtrysk..(tryb awaryjny i metaliczny stukot wtrysku i klepanie silnika)..3 i 4 wtrysk pojechal do Chiniewicza Bosch..diagnoza..oba do roboty,ale tylko zaworki..koncowki ponoć ok..montaż do auta..i 400metrow jazdy zakonczone holem..Pompa i reszta wtryskow do sprawdzenia..i tragedia..wszystko do regeneracji a ten 3 i 4 do czyszczenia..Wszystko złożone 400km i dzis ogien ze świateł i tryb awaryjny..ale gdy spokojnie się przyspiesza wszystko bylo ok..stoje na swiatlach i zaczyna autem bujac..ogien ze świateł i znajomy metaliczny stukot..Telefon do kumpla(warsztat gdzie auto naprawiane,poza 3 i 4 wtryskiem,i dyskusja o metalicznym dźwięku..)I oswiadczenie,ze facet który regenerowal 1 i 2 wtrysk powiedział iz ten 3 i 4 byly według niego zle zregenerowane gdyz wlasnie nie wymienione końcówki..I dzis chyba wyszło iz ma rację..

Re: Panowe pomocy!

Post: 24 sty 2016, 21:58
autor: Arti
Jutro jadę do warsztatu,komp i czuje,ze będzie reklamacja u Chiniewicza..Gdy się nie pali kontrolka silnika i stoi na swiatlach to raz auto pieknie pracuje a raz klepie motorem i buja całym zelazem..Skoro był metaliczny stukot przy ostrym bucie to mój wniosek jest taki,ze końcówka sie zawiesza i wtrysk klepie metaliczne gdyż brak paliwa..Zaznaczam,że przy ostrym ogniu czy to na postoju,czy przy rozpedzaniu brak jest jakiejkolwiek czarnej chmurki..Jesli macie Panowie jakies inne obiekcje to poproszę o spostrzeżenia i swoje opinie.

Re: Panowe pomocy!

Post: 25 sty 2016, 08:31
autor: nizak102
Witaj
Sprawdz wiazke wtryskow ta na pokrywie zaworowej. jak jest stara I popekana to potrafi takie cuda robic. Sprawdz tez kostke I czujnik temperatury silnika bo on tez jak nie kontaktuje potrafi wywalac check od wtryskow.
Pozdrawiam
Mateusz

Re: Panowe pomocy!

Post: 25 sty 2016, 09:05
autor: Arti
Witam panowie..Komp pokazal.."zbyt duża dawka cisnienia,wyłącznik hamulca i jednostka dawkowania.kontrola prądu"..mial ktos taką usterkę?..czytalem kiedyś gdzies o tej kostce od hamulca..myślicie,że moze byc przyczyną tego iz klepie silnik i wywala błąd wtryskow?

Re: Panowe pomocy!

Post: 25 sty 2016, 17:59
autor: Arti
Po dlugim dniu w warsztacie i wymianie czujnika stopu problem dalej istnieje..Cisnienie na Railu książkowe a silnik dalej klepie na wolnych obrotach..Dzis trochę "pilowania" w celu pomiarowym..i plyn w zbiorniczku wyrownawczym postanowil go "opuścić"

Re: Panowe pomocy!

Post: 25 sty 2016, 19:13
autor: nizak102
Witaj
No to uszczelka pod glowica sie skonczyla.... Jak plyn wywalilo. Powinienies ten czujnik sprawdzic no terek ma zabezpieczenie prized przegrzaniem I jak zabardzo sie nagrzeje I wlaczy sie check to wlaczaja sie wentylatory od klimy. Jak u ciebie sie nie wlaczyly to albo cos masz z czujnikiem temperatury albo z wiazka
Pozdrawiam
Mateusz