To nie immo a błąd kodowania wtrysków. Jak zmieniałeś kompa to niestety wtryski na nowo trzeba wpisać (albo poczekać aż się same "dopiszą" ale jak masz kabelek i soft to chwila roboty i po kłopocie).
http://www.autohex.net/dtc-help/hyundai ... 430/P1300/Podanym wcześniej softem dasz radę to zrobić.
Co do kluczyka tu opisywałem,
viewtopic.php?f=13&t=2992ale nie wiem czy przypadkiem jak się pobawisz softem to nie znajdziesz "włączania" trybu serwisowego immo żeby kluczyk wczytać (bo odczyt wczytanych kluczyków na bank jest, więcej się tam nie bawiłem bo czasu zbrakło).
P.s. Nie pamiętam jak jest przy wprowadzaniu czy kolejność przypisań jest względem nr cylindra nr wtrysku.
Wtryski w terku patrząc od chłodnicy (cylindry 1,2,3,4) są 1,4,2,3 (grafikę znajdziesz tu przy opisie błędu P020x:
http://www.autohex.net/dtc-help/hyundai ... 430/P0203/)