Strona 1 z 1
Płomiennik-2.9 Crdi-Pilne zapytanie

:
01 lut 2010, 17:55
autor: wojtasss29
Do kolegi Irka i nie tylko----Mam problem tak jak każdy z zapalaniem silnika-zawsze rano-wszystko jest sprawdzone i jest o.k.-akumulator-nówka,filtr powietrza był wymieniony 4 miechy temu.,wtryski,pompa-przepływomierz-sprawdzone i ostatnie błędy skorygowane do fabrycznych ustawień.Nawet przeczytałem tą dużą tabelkę Irka i też jest wszystko wyeliminowane.I teraz najważniejsze-pozostał mi płomiennik i ciśnienie na cylindrach.Po sprawdzeniu płomiennika-żarniki obydwa-bo są tylko dwa są dobre czyli się nagrzewają po podłączeniu na krótko.Przy podłączeniu do silnika w trakcie rozruchu nagrzewa się tylko jeden przez 15 sekund dopływu prądu.Do drugiego nie ma dopływu prądu.I PYTANIE-czym jest sterowany ten płomiennik.Czy istnieje takowa regulacja drugiego płomiennika-skoro podłączając na krótko chodzą obydwa.Czekam na odp.PILNE.
Re: Płomiennik-2.9 Crdi-Pilne zapytanie

:
02 lut 2010, 20:03
autor: ender
Obawiam się że miałem ten sam problem. Gdy płomienniki są wkręcone w silnik to działa tylko jeden. Zapytałem w serwisie dlaczego?... pan uprzejmie mi wytłumaczył że PRAWDOPODOBNIE drugi płomiennik zaczyna działać dopiero gdy temp. powietrza spadnie poniżej jakiejś granicy. W dalszym ciągu mam tok samo. Może spróbuj po prostu po dłuższym postoju włączyć i wyłączyć płomienniki u mnie pomogło. Przy minus 20 nagrzewam 3-4 razy i auto pali bez większych problemów.
Re: Płomiennik-2.9 Crdi-Pilne zapytanie

:
04 lut 2010, 18:17
autor: wojtasss29
Może ma ktoś z kolegów jakąś instrukcje lub specyfikacje jak jest z tymi płomiennikami.Chodzi mi o wykaz temperatur dla poszczególnych płomienników-dla pierwszego jak i dla drugiego.Ewentualnie co nimi steruje w trakcie przed rozruchem w danych temperaturach-np.-20,-10,zero stopni itd.Jeżeli przy minus 10 drugi nie załącza to gdzie tkwi problem.Czy w przekażniku-a są dwa(może być uwalony)Czy bezpieczniki od tych przekażników-a napewną są takowe tylko nie wiem gdzie ich szukać-może poleciał jeden?
Re: Płomiennik-2.9 Crdi-Pilne zapytanie

:
02 kwie 2010, 23:47
autor: wojtasss29
Temat związany z płomiennikami został rozwiązany-informacje przekazywane przez komp.ECU o zapaleniu się drugiego płomiennika przy temp.-15 stopni były spowodowane błędem - 1640-przekażnik zasilania ECU-niby uszkodzony ale nie do końca przeszedł w tryb awaryjny i ustawił sobie stałą wartość-awaryjną +20 stopni,które wynikało z innego uszkodzenia.opisałem w temacie WYKRYTE BŁĘDY PRZEZ KOMPUTER.
[url]
viewtopic.php?f=4&t=249