Już wkrótce

:
23 paź 2014, 11:51
autor: Saternus
Witam wszystkich,
właśnie zamierzam kupić ale mam pytania co do zachowania samochodu przy stromych podjazdach, czy przy załączonym reduktorze jest w stanie podjechać pod strome wzniesienie i czy daje radę na trawie. Wiem że to zależy również od opon ale aktualnie mam krótkiego Mavericka 2,4 i ten samochód lubi się czasem ślizgnąć pomimo nowych opon AT a co dopiero taki Terracan. Ponadto Hyundai sprawia wrażenie stosunkowo nisko zawieszonego i tu też mam obawy. Kolejne pytanie to realne spalanie w cyklu mieszanym, chodzi mi o silnik 2,9 150 i 163 KM. Ile płacicie za ubezpieczenie OC lub OC/AC. Czy tam jest łańcuch rozrządu czy pasek? Który silnik lepszy 150 czy 163KM. To na razie tyle pytań CDN.
Re: Już wkrótce

:
24 paź 2014, 10:33
autor: barzuc
Ja z oponami M+S (jeśli mówimy o klasycznym oznaczeniu zimówek, nie oznaczeniu na oponach pseudo czy rzeczywiście 4x4) to nie mam dobrych doświadczeń w miękkim terenie (błoto, trawa) - mimo teoretycznie bardziej "agresywnego" bieżnika zapychają się błyskawicznie. Dużo lepiej auto daje radę w takim samym terenie na letnich szosówkach lekko dostosowanych do 4x4 (producent podaje jako opony 4x4 z przeznaczeniem 80% szosa, 20% teren, żeby nie było - też mają oznaczenie M+S, ale to wszystko marketing

).
Opona to podstawa... ostatnio gdzieś przeczytałem, że auto jest tak terenowe jak jego opony

Re: Już wkrótce

:
11 lis 2014, 10:38
autor: Saternus
Dzięki za sugestie mam jeszcze pytanie co do skrzyni biegów. Jak widzę większość tych aut jeździ na automatach i trochę się tego boję bo całe życie jeździłem na manualnych. Mam też drugi samochód w domu i boję się że się mogę zapomieć. jak z awaryjnościa takiej skrzyni (czy sprzęgło się szybciej zużywa) jak ze spalaniem w tych dwóch wersjach skrzyni.
Napisałeś że w silniku jest pasek rozrządu?
Re: Już wkrótce

:
11 lis 2014, 13:51
autor: limbo
Nie ma sprzegła w automacie, powiem tak jak raz wdepniesz w automat nie będziesz chciał nic innego jak automat ja od 10 lat jeżdżę na autamatach i jest mega wygoda i komfort.
Spalanie hmm 1-1,5 wiecej niz w manualu,
Tak jest pasek a co ktoś powiedział Ci ze łańcuch?
Napisz skąd jesteś może ktoś z forum mieszka blisko to podjedziesz zobaczysz pojeździsz

Re: Już wkrótce

:
12 lis 2014, 22:40
autor: Mysza78
Saternus jak byś był zainteresowany to mój terek jest na sprzedaż. W związku ze zmianami życiowymi musze sie go niestety z bólem serca pozbyć. Rocznik 2002, manualna skrzynia przebieg oryginalny 217 tyś. km. Zamontowany snorkel, nowa wyciągarka Dragon Winch 12000LBS z liną syntetyczną, do tego dodatkowe oświetlenie ledowe na masce 2x18W, na dachu z przodu 2x32W i na tyle 2x5W. Do tego zawieszenie Ironmana na którym samochód jest podniesiony z przodu o 8 cm a z tylu o 9 cm, do tego 31" koła Duratrac. Zamontowane ma płyty pod silnik aluminiową ASFIR a pod skrzynię stalowa 4mm. Do tego zamontowane ma progi dorabiane pod wymiar. Do całości ostatnio przeszedł bardzo duży remont w postaci:
- wymiana pompy paliwowej wysokiego cisnienia,
- regeneracja wtryskiwaczy,
- remont głowicy, wymiana uszczelki oraz wszystkich uszczelniaczy silnika,
- wymiana rozrządu, pompy wody, alternatora oraz wiskozy,
- wymiana sprzęgła, wysprzeglika,
- wymiana tarcz hamulcowych z przodu na nawiercane i nacinane oraz klockow,
- wymiana tylei wahaczy z przodu oraz łącznikow stabilizatora,
- wymiana wszystkich łożysk w przednim zawieszeniu,
- wymiana wąsów przekładni kierowniczej,
- wymiana tylnych tarczo-bębnów wraz z kompletem klocków hamulcowych,
Oraz wiele innych prac zostało włożone w ten samochód. Jeśli chodzi o cenę to odezwij sie na priv jeśli jesteś zainteresowany.
Pozdrawiam
Mysza
ps. Panowie jak by ktoś znał osobę, ktora chce kupić bardzo zadbanego Terca to dajcie znać.
Re: Już wkrótce

:
12 lis 2014, 23:32
autor: Sobiech
Mysza kur... cze, pozbywasz sie potwora?!?!?!?
a taki zajebiaszczy....
szkoda troche ...
Re: Już wkrótce

:
13 lis 2014, 07:06
autor: Mysza78
No niestety ale tak jak pisałem muszę z wielkim bólem serca muszę go sprzedać. Jeśli ktoś go kupi to na pewno nie będzie żałował i posłuży mu jeszcze dobre parę lat bez wkładu finansowego.