Strona 1 z 2
Hyundai SANTA FE

:
04 wrz 2009, 10:29
autor: Masmo
SANTA FE

:
04 wrz 2009, 10:41
autor: mdeja
Heh - kiedyś właśnie nad taką 2.4 benzyną sie zastanawiałem poważnie.... ale padło na ramioka z silnikiem od cieżarówki
Re: IRONMAN do Terracana

:
04 wrz 2009, 10:45
autor: Masmo
Re: IRONMAN do Terracana

:
04 wrz 2009, 10:57
autor: mdeja
Wiesz miłem okres że powiedziałem sobie - koniec z terenówkami, najwyżej SUV żeby w zimie stresa nie było, A jak SUV to z dobrym napędem - a I generacja Santa fe taki miała (centralny dyfer zblokowany z przednim - od Stayera)
Re: IRONMAN do Terracana

:
04 wrz 2009, 11:01
autor: Masmo
Re: IRONMAN do Terracana

:
04 wrz 2009, 11:16
autor: Masmo
Re: IRONMAN do Terracana

:
04 wrz 2009, 11:17
autor: mdeja
Mocno wtedy drążyłem temat. Pierwszy raz na wzmiankę o tym trafiłem w artykule w Auto 4x4 świat - był test porównawczy Santa Fe, Hondy Cr-V , Mazdy Tribute i Subaru Forestera I gen,. Tam już pisali ze ma permanenta.
Potem znalazłem więcej na - oczywiście Australijskich forach. Wychodziło z tego że auto ma centralny dyfer umieszczony w obudowie przedniego. Brak jest możliwości przyblokowania rozdziału napędu (no bo w końcu jak mechaniczny dyfer planetarny a nie wiskoza czy haldex - a nie ma w nim blokady to jak?)
A wersje V6 - najpowszechniejsze w Australii - jeszcze LSD w tylnym moście. I kangury najbardziej narzekały na brak reduktora w Santa fe....
II generacja Santa Fe, Tuscon auta ma już napęd bardziej elektroniczny....
Re: IRONMAN do Terracana

:
08 wrz 2009, 09:14
autor: Masmo
Re: IRONMAN do Terracana

:
08 wrz 2009, 11:59
autor: mdeja
Własnie ten centralny nie ma żadnego przyblokowania
Re: IRONMAN do Terracana

:
08 wrz 2009, 13:39
autor: Masmo