Normalne jest, że:
- jest gąbka pomiędzy skrzynią a silnikiem
- gąbka może być wilgotna, nasączona rozrzedzonym olejem, jak się ściśnie to poleci
- silnik, przekładnie są suche i czyste (dopuszczalne są widoczne stare wycieki - to znak, że było ale zostało usunięte)
Nienormalne jest:
- jak z gąbki kapie
- jak kapie z dowolnego innego miejsca
- jest olej albo płyn na osłonie silnika (od góry, to swoista wanna)
- silnik / przekładnie są zawalone, widać świeże wycieki itp lub w przeciwnie silnik jest wypucowany (można podejrzewać, że w ten sposób ukrywa się wycieki)
Co do kosztów naprawy:
- hamulec - zależy co się zepsuło czy to tylko kwestia czyszczenia / regulacji, czy wymiany podzespołów (szczęk, linek, bębnów / tarczobębnów - nie wiem co jest w tym egzemplarzu itp).
- pozostałe części - dostępne, ceny możesz sprawdzić w dowolnym sklepie (np. tu są chyba wszystkie
http://www.motointegrator.pl/szukaj/ukl ... eszen-115/), może się okazać że w sklepie za rogiem kupisz taniej

albo mechanik który będzie robił kupi taniej (zwykle mają od kilku do kilkudziesięciu % rabatu) i oszczędnością się podzieli, robocizna - to już Ci nie powiem.