Forum TERRACAN.PL

Forum użytkowników aut marki HYUNDAI TERRACAN

Już wkrótce

HydePark

Re: Już wkrótce

Postautor: limbo » 28 lis 2014, 15:33

Wtryski sprawdzisz tylko porządnym sprzętem nawet gutman nie da rady sprawdzić jakie ma korekty wtryskiwacz, Texa ponoć da rade,ale kto pożyczy sprzet warty 18000zł.
Najlepiej podjechać do ASO tam zapłacisz raz i wiesz wszystko na temat wozu,
Awatar użytkownika
limbo
 
Posty: 255
Rejestracja: 14 lut 2014, 11:27

Re: Już wkrótce

Postautor: Saternus » 29 lis 2014, 15:34

No i oglądałem
http://otomoto.pl/hyundai-terracan-crdi ... 55463.html
auto bardzo ładne z wyglądu sprowadzone z Włoch.
Rama bez grama rdzy.
i to tyle potem była wizyta na stacji diagnostycznej i tak:
- brak hamulca ręcznego,
wybita końcówka drążka kierowniczego lewa strona,
wybite obsady stabilizatora na przedniej i tylniej osi,
wybita tuleja wahacza górnego lewa str. z przodu,

Auto ściąga dość mocno na prawą stronę,
Opony dla mnie do wyrzucenia (dwie różne pary - kiepski stan bieżnika -szosowe)
i najgorsze: między osłoną silnika a silnikiem i potem dalej w kierunku skrzyni jest pianka i tam są wycieki dalej już nie rozkręcałem ale nie wiem skąd dokładnie wyciek może uszczelka między korpusem skrzyni i silnika?
No i nie miał miernika grubości lakieru. Powiedział jeszcze że w dieslu się nie mierzy spalin co mnie lekko zdziwiło.
Awatar użytkownika
Saternus
 
Posty: 96
Rejestracja: 23 paź 2014, 10:07
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie

Re: Już wkrótce

Postautor: barzuc » 29 lis 2014, 18:31

Faktycznie ładnie przygotowany, fajny kolor :)
Co do usterek:
- brak hamulca - jak dla mnie norma. Niestety mój mimo czyszczenia, regulacji itp - marnie działa (łapami się koła na podnośniku nie obróci, ale dla auta to za mało żeby spełniał zadanie jako awaryjny)
- wybite zawieszenie - to jest do zrobienia i nie jest to jakiś wielki problem czy wydatek, ale nie najlepiej świadczy o poprzednim właścicielu
- ściąganie - może być powiązane z wybitymi końcówkami i złą geometrią a nawet zniszczonymi oponami (choć to raczej opony niszczą się od złej geometrii), gorzej jeśli okaże się, że geometrii nie da się ustawić
- opony - wydatek od ~1200zł za komplet, chyba że używane, to może mniej się uda znaleźć coś sensownego;
- wycieki - nie wiem czy dobrze Ciebie zrozumiałem gąbka jest włożona fabrycznie między silnik i skrzynię biegów. Miejsc wycieku może być wiele od banalnych (np. uszczelka pod kalpą zaworową od strony grodzi czy spod chłodniczki oleju) po kosztowne (np. ze skrzyni biegów).
Co do spalin - i w dieslu się mierzy.

Oglądaj następne :)
Już bez terka...
Był: Terracan 2.9 163KM A/T + TOD: viewtopic.php?f=9&t=2344
Obecnie: Fiat Sedici 4x4 + Mitsubishi Outlander 4x4
Zapraszam również na http://www.zpiataklepka.dakod.pl/, http://wzornica.blogspot.com/
Awatar użytkownika
barzuc
 
Posty: 1728
Rejestracja: 10 lip 2013, 19:18
Lokalizacja: Wielkoposka / okolice Poznania

Re: Już wkrótce

Postautor: limbo » 29 lis 2014, 18:53

Mi ster podpada czarna poducha a reszta szara!!!
Kolega pisze że miedzy osłoną czyli pampersem była gąbka czyli wyciek musiał być dość pokaźny,
i ściągało dość ostro a tutaj to może być różnie zawieszenie opony zaciski, 150 000 dość wytrzaskany
Awatar użytkownika
limbo
 
Posty: 255
Rejestracja: 14 lut 2014, 11:27

Re: Już wkrótce

Postautor: barzuc » 29 lis 2014, 19:02

Poducha - nie do końca musiała być wywalona. Wnętrze czarne, poducha czarna tyle że kierownica wygląda na nieoryginalnie obszytą. Kiedyś widziałem szare wnętrze z czarną poduchą - to dopiero byłą masakra a sprzedający twierdził, że tak mają :)
Już bez terka...
Był: Terracan 2.9 163KM A/T + TOD: viewtopic.php?f=9&t=2344
Obecnie: Fiat Sedici 4x4 + Mitsubishi Outlander 4x4
Zapraszam również na http://www.zpiataklepka.dakod.pl/, http://wzornica.blogspot.com/
Awatar użytkownika
barzuc
 
Posty: 1728
Rejestracja: 10 lip 2013, 19:18
Lokalizacja: Wielkoposka / okolice Poznania

Re: Już wkrótce

Postautor: Saternus » 29 lis 2014, 19:07

Tak też uczynię :) znaczy szukam dalej
Awatar użytkownika
Saternus
 
Posty: 96
Rejestracja: 23 paź 2014, 10:07
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie

Re: Już wkrótce

Postautor: Saternus » 29 lis 2014, 19:26

a co do wycieku to teraz mam zagwózdkę, mój silnik też się pocił a mechanik powiedział że jak uszczelni z jednej strony to będzie ciekło z drugie - ten typ tak ma. Myślałem że ta gąbka to po to żeby zamaskować wycieki. Jakie mogą być koszty wymiany ręcznego i tych rzeczy w zawieszeniu?
Awatar użytkownika
Saternus
 
Posty: 96
Rejestracja: 23 paź 2014, 10:07
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie

Re: Już wkrótce

Postautor: limbo » 29 lis 2014, 20:50

Satenus bo są nieścisłości gdzie ta gąbka była??
1. na połączeniu silnika ze skrzynią
2. czy na osłonie pod silnikiem, z tego silnika może się pocić z pokrywy zaworowej i to wszystko ale jak tam było wiecej oleju to koniecznie trzeba zrzucić osłonę bo moze sie okazać że coś z miską nie tak np uderzona. Nie ma opcji żeby olej z pokrywy zaworowej dotarł aż na sam dół silnika.
Turbina sucha była??

Co do kierownicy chyba jakiś debil obszył szarą skórą zamiast czarnej, bardziej stawawił bym na to ze przebieg zniszczył poprzednią kierownice i tyle.
Który z was obszył by w czarnym środku na siwo kierownice?? cza niezłe zioło palić chyba.
Awatar użytkownika
limbo
 
Posty: 255
Rejestracja: 14 lut 2014, 11:27

Re: Już wkrótce

Postautor: Saternus » 29 lis 2014, 22:25

no to było tak że są pod silnikiem dwie osłony mniejsza z przodu na dwie śrubki i większa na cztery(dwie łapią od dołu a dwie po bokach i pod pierwszą było sucho natomiast pod ta bardziej z tyłu było tak trochę wilgotno od oleju ale nie udało mi się ściągnąć tej osłony do końca i nie wiem skąd to się pociło. W każdym razie dramatu nie było bo olejem nie rzygał.
Awatar użytkownika
Saternus
 
Posty: 96
Rejestracja: 23 paź 2014, 10:07
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie

Re: Już wkrótce

Postautor: barzuc » 30 lis 2014, 09:38

To gdzieś ciec musiało ponad normę. Co innego jak jest trochę oleju w gąbce (tej fabrycznej) pomiędzy silnikiem a skrzynią a co innego jak się olej po osłonie wala.

@limbo - miałem wyciek spod klapy zaworowej (niby niewielki - od strony grodzi) - niestety olej w pewnych warunkach był w stanie dopłynąć do tej gąbki chłonnej na spodzie silnika i nawet z niej skapnąć 1-2 krople (jak było mokro i zawartość gąbki się z wodą z drogi zmieszała).
Już bez terka...
Był: Terracan 2.9 163KM A/T + TOD: viewtopic.php?f=9&t=2344
Obecnie: Fiat Sedici 4x4 + Mitsubishi Outlander 4x4
Zapraszam również na http://www.zpiataklepka.dakod.pl/, http://wzornica.blogspot.com/
Awatar użytkownika
barzuc
 
Posty: 1728
Rejestracja: 10 lip 2013, 19:18
Lokalizacja: Wielkoposka / okolice Poznania

PoprzedniaNastępna

Wróć do POGADUCHY nie tylko o TERRACANIE



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created by StylerBB.net